Wednesday, August 15, 2012

Lagu best lagikk :)

Assalamualaikum semua
akak pasti korang mesti ada tgk citer nie kat tibi
7 RAMADHAN yg akak tak brape gemar nak layan
tapiiiiiii lagu dia akak ske dengar ~ alalalalaaaa

Org2 kat opis akak nie semua dok dgr lagu ghaye
tapi akak...mood ghaye tak sampai lagik lah ;'(
apa2 pong meh kita layan lagu nie


Kau terasing
Di jiwaku bermimpi
Setiap nadiku
Kau wujud selalu

Kau syurga
Seindahnya dirimu
Hanya kerana
Cintanya kau wujud

[Chorus]
Kau adalah diriku
Dan aku adalah dirimu
Hanya Tuhan tahu
Apa ada depan nanti

Telah lama aku nantikan
Dari saat aku dipisahkan
Dari sinar bintang
Yang menghilang

Ku akui
Dia memang buatku nyatakan
Harap aku kan selalu denganmu

Ku menanti
Saat hadirnya aku semula
Yang seadanya
Ku telan masa

[Ulang chorus]

Maafkan aku
Kerna diriku
Tak pernah sempurna untukmu

Kau yang satu
Kau teragung

Hidup matiku
Kerana cinta
Cinta ada hanya untukmu
Bila tiba saatnya kan bertemu

hurmmmm....lagu best khan!!
ok lah korang layan yer 
akak dah nak balik dah

Sekian  :)




No comments:

Post a Comment

kalu ader tekasar bahasa, terguris hati, tersentuh perasaaan...mintak mahap lah yer...ini hanya coretan aje untuk halwa mata.....

Doa menghadapi Peperiksaan untuk anak tersayang

Assalamualaikum semuaa Selamat Pagi yang barakah Punyala lama tak menyepikan diri Bukan apa sebab masa tak berapa nak mengizinkan.... T...