Wednesday, January 14, 2009

Tudung 2009

Sekarang nie aku nak cite skit pasal tudung
Demam tudung Ekin tgh dok melanda jiwa dan perasaan aku la nie
Aku pie lah jenjalan kat Jln TAR arie tue
ARIANI..halamak sekali mahal lah pulok
Pastue tak akan aku nak beli satu jek
Mesti nak tukar2 kaler lain
Sekali dpt lah satu supplier yang jual
tudung tue
Memang santek, sesuaaaiii jek ngan moka aku yang agak2 tembam ni
Pas tue En. Hubby kata santekkkk....
"Wah senang pakai yer...tak lah lama sgt B dok tunggu kalau nak g jenjalan"...wah dasat tul statment En. Hubby aku
Dah tue aku pon teros p beli sedozen kat supplier tue
Murah pon yer, material pon bagos

Yang paling penting "owning" tue kalau patah pon
buleh gosok balik pas tue santek jer....

Eleh kalau kowang pon mesti carik alternatif cam aku gak kan
Tak kan nak pakai satu tue jer...
kalau udah rega beli pon cecah sampai RM95 satu..

Nah disebab kan rega murah dan material pon lebih kurang ngan ariani jer nie lah jadik nyer...


En. Hubby pon tak terkata hanya mengelip2 kan mata..hagaknya dlm ati dia tue libang libu dan tertanya2 adakan isteri dia nie sedo diri ker idak...
Alih2 sampai kat opis org tue tanya org nie tanya
tak sempat gak aku pakai

Maka terjual lah separuh...tapi ok gak
Laku pulak aku menjual nyer..
Sempat aku sambo yang kaler fink tue ajer lah
Yang lain udah di jual kat bebudak opis aku..

Ermmm...amacam gambo aku pakai tudung Cik Kikin nie..comey dak?
Tp baru aku perasan, yg sebena nyer
aku malu kalau nak amik gambo nie

Mesti aku tak pandang kamera tue
(heheheee..perasan..lantak lah kowang nak ckp haper pon)

2 comments:

  1. yea!yea! mak jumpa blog koooo!!!!! mak jumpaaa!!! yea!!!!!!!!! hehehe.....

    ReplyDelete
  2. ko bagus lah nokk...lom sempat haku war2 kan ko udah jumpa...mcm tok nujum le ko..

    ReplyDelete

kalu ader tekasar bahasa, terguris hati, tersentuh perasaaan...mintak mahap lah yer...ini hanya coretan aje untuk halwa mata.....

Doa menghadapi Peperiksaan untuk anak tersayang

Assalamualaikum semuaa Selamat Pagi yang barakah Punyala lama tak menyepikan diri Bukan apa sebab masa tak berapa nak mengizinkan.... T...