Friday, January 16, 2009

SEMALAM YANG GEDIK

Yeyeye nak gie jenjalan....Weiii...aku nak pie bercuti. Tue lah gedik tak tentu pasal tue. Mula lah aku gedik nak mencarik baju baru, nak bwk itu, nak bwk ini..Semalam sista in law tepon. Lebih kurang cam nie lah bunyik dia :-)

sista : Kak cik, nnt tgk email org yek. Santek ker dah resort tue..kalau ok nak book..

aku : ok lah..book jer..i setuju ajer..(lom tgk email lagi pon..setuju ajer..)

Masa my sista call tue aku tgh dok melayan meeting. Kuar jap jwb tepon, masuk balik bilik meeting, pala otak aku dah melayang sampai ke Teluk Batik dah..Lepas tue aku terus menebeng kat pc check email ler...lepas jer tgk tue aku pulak yang tak sesaba nak pie sana. Kalo korang tgk pon korang pon nak g nnt..


nah hamik...camner aku tak gedik, kowang tgkk...kowang tgkkk..haper yg beso tue
idak ke itew kolam berenang iteww..
siap hader gelongso lagik
mcm kat DWP...
kalo pn.cok tgk mesti dia nak g jugak nie...

Nah nie lagik...tgk..tgk...
ermmm....seronok nyer...lom pegi lagik aku udah terasa
nyaman ko..ok lah kan
santek dak resort dia
lagik pon sesuai bebeno nak coti2 ngan family
En. Hubby asyik keja jer. Aku pon bushan
Tapi aper nak buat udah keja..

BILE NAK HARI JEMAAT NIEEEEE.......






2 comments:

  1. weh.. cemana aku nak join menggedik ni.. ko tak g tau tu kat manapun? mana tu? mcm kat tiara beach je... ke idok?

    ReplyDelete
  2. cok..ye lah aku x tulih tmpat kat ner yer..
    aku nak pie teluk batik ler...
    nama resort itew Marina Cove Resort...

    ReplyDelete

kalu ader tekasar bahasa, terguris hati, tersentuh perasaaan...mintak mahap lah yer...ini hanya coretan aje untuk halwa mata.....

Doa menghadapi Peperiksaan untuk anak tersayang

Assalamualaikum semuaa Selamat Pagi yang barakah Punyala lama tak menyepikan diri Bukan apa sebab masa tak berapa nak mengizinkan.... T...