Wednesday, January 21, 2009

DALAM KENANGAN...

Tengah dok cari - cari bahan untuk n3 aku nie tetiba terselak.....gamba2 lelama.
Aku bile tgk jer gamba tue hati aku jadik sayu pulak. Dah lama kite tak jumpe kan. kowang tah haper kabo hagaknyer...udah ader yg berkembang 'badan' ker...udah ader yg dah tambah zuriat ker...entah ader yang dah hader madu ker???...madu????...wahhhh....

Nie lah dia bebudak opis lama. TH Plantations Berhad. Kowang memang best lah...aku rasa nyesal pun ader tinggalkan kowang...tapi nak buat camner..aku masa tue sesibuk nak follow bos aku ler...n3 nie kalau che'en baca mesti dia kutuk kaw2 nyer...lantak dia la...


Nie lah dia kengkawan aku masa kat THP dulu...masa nie kami kat Pan Pacific Hotel.
Hader jamuan hari ghaye. Seronok ko...mkn2... nyembang2...jumpa balik bos - bos lama.
Apa2 pun aku rasa dah banyak tempat aku keja kat THP lah yg paling meletop. Bos2 best, kengkawan pun bestttt.....aku nak jumpe kowang lerrrrrrrrrrrrrr.....


gamba atas dari kiri : kak ijam, kak wa, kak la, kak maz, kak isfa, aku, kak aida & arwah kak nani.

Sebenarnya gamba nie yang membuat kan aku rasa sedih sgt.
Masa nie kami p secretary week kat Istana Hotel.
Satu2 nyer sahabat yang telah kembali kerahmatullah....Kak Nani.
Aku sempat kenal dia berberapa bulan aku keja kat THP.
Tempat kami sebelah menyebelah ajer. Tuhan lebih sayang kan dia...
Dia pergi dulu tinggalkan kami semua kat THP...
al - fatihah untuk arwah Rosnani Bin Anuar.


No comments:

Post a Comment

kalu ader tekasar bahasa, terguris hati, tersentuh perasaaan...mintak mahap lah yer...ini hanya coretan aje untuk halwa mata.....

Doa menghadapi Peperiksaan untuk anak tersayang

Assalamualaikum semuaa Selamat Pagi yang barakah Punyala lama tak menyepikan diri Bukan apa sebab masa tak berapa nak mengizinkan.... T...