Wednesday, April 22, 2009

Setelah sekian lama......

Ermm...dah lama aku tak bercherita dlm blog niee...asyik dok banyak keja jer...
hari nie aku rasa aman skit sebab semua bos outstation

Semalam aku bengang betul kat opis
Aku kuar opis nearly kol 8.45 mlm
Sampai umah dah kat kol 9.30 mm
En. Hubby lom balek lagik
perot dah lapar tahan gaban dah nie
Maleh lah aku nak beli kat luar
Gagah kan diri gak balek umah masak
Siap masak n makan dah kul 10.30 mlm

Dah tue anak aku pulak ajak main, baca buku, menulis..
tue lah..kesian anak aku tue..
Ibu dah lah balek keja lambat..ayah pon sama...
Layan dia jap sesambil tgk kan baby yg dalam pantang tu hah (anak adik aku)
Sedar tak sedar jam dah kul 12.30 mlm...
Mata aku dah ngantuk...
En. Hubby dah siap tepok2 bantal....nak tido..
Sedangkan bini masih lagik dok ngemas kan mainan yang berterabor sana - sini..
Haduihhhh...bile lah nak abeh keja niee..
Nak tak nak aku pon cecepat kemas pas tue terus ajak anak ku masuk tido..
Dah siap baring2 atas katil tetibaa..
"Ibuuuu...kakak nak milkkkk".......
Ya allah...bagun lah balik buat milk dia tue..
Siap aku tanya nak apa2 lagik tak sayangg...
Sambil isap milk dia tue...siap pakai isyarat tangan je yg menunjukkan No..no..no......
Wahhh....so aku pon rasa legaaa lerr...
zzzzzzzzzzzz....zzzzzzz........krohhhh...kroohhh...

1 comment:

  1. keje kita ni selagi tak tutup mata takkan habes ok! huhuhu...

    ReplyDelete

kalu ader tekasar bahasa, terguris hati, tersentuh perasaaan...mintak mahap lah yer...ini hanya coretan aje untuk halwa mata.....

Doa menghadapi Peperiksaan untuk anak tersayang

Assalamualaikum semuaa Selamat Pagi yang barakah Punyala lama tak menyepikan diri Bukan apa sebab masa tak berapa nak mengizinkan.... T...